Verzending

Verzendbeleid:

Hoe lang duurt de levering?

Onze verzendtijden zijn meestal 1-3 werkdagen, die uit de volgende twee delen bestaan:

  1. Verwerkingstijd: 1-3 werkdagen verwerkingstijd (orderbevestiging, personalisatie, kwaliteitsinspectie, verpakking)
  2. Levertijd: 3-8 dagen levertijd (dit wordt beïnvloed door de plaats van levering, de tijd omvat de periode van ons internationale verzendhuis tot uw deur)

U kunt uw bestelling op elk moment zelf volgen via onze pagina: "Order Tracking" (bovenaan in het hoofdmenu) en contact met ons opnemen als u vragen heeft.

Betalingsvoorwaarden:

Wij bieden de volgende betaalmogelijkheden aan:

  • iDeal
  • Bancontact

Levertijden Van Heerlen Mode werkt samen met een leverancier uit China en verzendt producten rechtstreeks vanuit het warehouse in china. We bieden onze klanten snelle en betrouwbare verzending. We hebben zorgvuldig transportpartners geselecteerd om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel en veilig mogelijk aankomt.

Dit betekent dat we aanzienlijk kunnen besparen op transport-, opslag-, verpakkings- en verzendkosten en producten tegen een eerlijke prijs kunnen aanbieden.

Verzendkosten Wij rekenen €4,95 verzendkosten op orders onder de €75. Mocht u het product willen retourneren bent u zelf verantwoordelijk voor de retourkosten. Houd hier rekening mee bij het kopen van meerdere producten die je misschien wilt proberen maar niet wilt behouden.

Status van je bestelling Nadat je een bestelling bij ons hebt geplaatst, ontvang je een persoonlijke track-en-trace-code via e-mail. Met deze code kun je altijd en overal je bestelling volgen via onze trackingpartner ParcelPanel via deze link. Het is gebruikelijk dat het 2-3 dagen duurt voordat je de eerste updates over je bestelling ziet. Je kunt ook de verwachte leveringsdatum op de trackingpagina zien na 2-3 dagen.

Leveringsproblemen Het gebeurt zelden, maar het kan voorkomen dat er een fout optreedt in het leveringsproces. Dit is menselijk, en er is niets dat we eraan kunnen doen. We vragen daarom om begrip. In de volgende gevallen zijn de volgende acties van toepassing:

  • Defect product: Wat vervelend! Het kan helaas gebeuren dat je product beschadigd raakt tijdens het transport. In dat geval sturen we automatisch een nieuw pakket zonder kosten, en helaas kunnen we je geld nog niet terugbetalen. We willen je als klant tevreden stellen en leveren wat je hebt besteld voordat je besluit om een terugbetaling aan te vragen.

  • Pakket verloren: Als een pakket verloren gaat of om logistieke redenen niet kan worden bezorgd, sturen we altijd een nieuw pakket zonder kosten voordat we doorgaan met ons terugbetalings- en retourbeleid. We willen je als klant tevreden stellen en leveren wat je hebt besteld voordat je besluit om een terugbetaling aan te vragen.

  • Weigering om het pakket te accepteren / Levering mislukt: Het gebeurt soms dat een klant weigert het pakket aan de deur te accepteren, of dat het leveringsbedrijf meerdere keren heeft geprobeerd te leveren maar niemand heeft gereageerd. In dat geval wordt het pakket teruggestuurd naar het postkantoor. Op dit moment dekt Van Heerlen Mode  de kosten van het bezorgen van het pakket. We informeren de klant altijd tijdig via e-mail over deze situatie, en als klant heb je 7 dagen de tijd om het pakket op te halen. Als de bestelling niet binnen de aangegeven tijd wordt opgehaald bij het postkantoor, wordt deze automatisch teruggestuurd naar de leverancier in Azië. Als dit gebeurt, sturen we je een nieuw pakket zonder kosten met dezelfde levertijd als eerder genoemd (7-14 werkdagen). Als dit de tweede keer niet wordt geaccepteerd of opgehaald, behouden we ons het recht voor om € 15 in te houden op het bedrag dat je wordt terugbetaald.

  • Niet tevreden met het product? - We verwijzen je naar ons retourbeleid voor meer informatie.

Annuleren van een bestelling Zodra een bestelling is geplaatst, wordt deze onmiddellijk voorbereid voor verzending door onze geautomatiseerde systemen. Daarom is het helaas niet mogelijk om een voltooide bestelling te annuleren. Als je zorgen hebt over het product dat je ontvangt, bieden we een probleemloos retourproces aan. Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren en een volledige terugbetaling te krijgen.

Douanekosten Omdat we rechtstreeks verzenden vanuit onze leveranciers in Azië, kan het voorkomen dat de douane de pakketten die naar je worden verzonden, inspecteert. Helaas is deze wetgeving veranderd per 1 juli 2021, en we hebben hier geen controle meer over. In sommige gevallen kan de douane een klein bedrag aan invoerrechten van je vragen. Maar maak je geen zorgen! We verwachten dat dit niet zal gebeuren in 99% van de gevallen.

Herkomst van de producten Bij Van Heerlen Mode  werken we samen met een wereldwijd netwerk van leveranciers, waaronder veel uit Azië, om je kwaliteitsproducten tegen concurrerende prijzen aan te bieden. We begrijpen dat je je misschien afvraagt over de herkomst van onze producten, maar we verzekeren je dat we strenge internationale normen volgen. Elk product wordt zorgvuldig geïnspecteerd en getest voordat het wordt verzonden, en we werken alleen samen met betrouwbare fabrikanten die streven naar uitstekende kwaliteit. Ons doel is om je de mooiste producten aan te bieden die je niet zomaar in de winkel kunt vinden, tegen de beste prijs. Jouw tevredenheid en gemoedsrust hebben onze hoogste prioriteit.

Heb je vragen over je bestelling? Controleer dan eerst onze FAQ-pagina. Jouw vraag wordt waarschijnlijk daar beantwoord. Zo niet, neem dan contact met ons op. Onze klantenservice is 7 dagen per week beschikbaar, en we antwoorden altijd binnen 24 uur.